کاهش وزن شگفت انگیزی زنی با حلقه های بازی
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : sahra

 کاهش وزن شگفت انگیزی زنی با حلقه های بازی

 


 

چه کسی می دانست سرگرمی بچه ها می تواند به بزرگسالی کمک کند تا به مقدار بسیار زیادی وزن کم کند؟ جن موری ۳۱ ساله تنها با کمک هولا هوپ از ۱۳۰ کیلوگرم به ۶۵ کیلوگرم رسیده است.

حالا او در همان شرکتی که به او کمک کردن وزن کم کند، مربی بدن سازی است. درست مثل رویایی که به واقعیت پیوسته باشد.
وقتی جن تازه کارش را شروع کرده بود نمی توانست با هولا هوپ کار کند که البته جای تعجب ندارد کافی است نگاهی به عکس های قدیمی او بیاندازید. اما چیزی که ستودنی است این مسئله است که او دست از تمرین نکشید و در کمتر از دو هفته می توانست حلقه را دور کمرش نگه دارد پس از آن هرگز از این کارش دست نکشید.

کاهش وزن

تنها سه ماه پس از یاد گرفتن این مهارت توانست ۴۰ پوند وزن کم کند. اگر به عکس هایش نگاه کنید باورتان نمی شود که زمانی تا بدین حد سنگین وزن بوده است. او می گوید: «به مرکز بازی محله مان می رفتیم و در گوشه ی کوچکی کنار جایی که پسرها بسکتبال بازی می کردند، حلقه می زدم. اوایل به شدت احساس ناتوانی می کردم اما اعتماد به نفسم را از دست ندادم و هر بار که حلقه افتاد آن را برداشتم و از نو شروع کردم.»
جن و شوهرش هر دو به خاطر عادات غذایی شان اضافه وزن داشتند. اما در سال ۲۰۰۸ وقتی متر مسئول سواری تفریحی به دور کمر او نرسید و از او خواستند گروه را ترک کند، فهمید که باید برای مشکل اضافه وزنش کاری بکند.

او و شوهرش با هم صحبت کردند تا روی وزنشان کار کند و دخترشان را هم از این مشکل نجات بدهند. می خواستند برای فرزندشان الگوی خوبی باشند و حقیقتا برای دستیابی به این مقصود قدم بزرگی برداشتند.

این زوج شروع به تغییرات جدی در برنامه غذایی شان کردند، خودشان را مجبور به خوردن غذاهای سالم به جای غذاهای حاضری و کم ارزش نمودند. حالا هیچ کدام از آنها چاق نیستند و داستان کم کردن وزن جن در چند مجله ی بدنسازی چاپ شده است.
خواندن داستان جالب جن مرا واداشت بیشتر در مورد هولاهوپ تحقیق کنم. چندین فیلم از شرکت بدنسازی هوپ نوتیکا دیدم و چیزهای تازه ای فهمیدم. به گمانم این کار واقعا ارزش امتحان کردن دارد.


http://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2012/01/star.gif



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 440
بازدید دیروز : 486
بازدید هفته : 1329
بازدید ماه : 2377
بازدید کل : 550178
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب