!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 

 www.parsnaz.ir - ترفند و آموزش عیب یابی و تعمیر كامپیوتر!


مشكل:
ویندوز غیر عادی شده، بعضی وقت ها هیچ برنامه ای باز نمی شود، بعضی وقت ها هیچ برنامه ای بسته نمی شود، بعضی وقت ها هم برنامه ها اصلا كار نمی كنند.



برای خوندنش به ادامه حرفام برید!البته مشکلات دیگه هم ادامه حرفام هست
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک

ادامه مطلب ...


دو شنبه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : sahra

 www.parsnaz.ir - علمی و دانستنی های جدید (جالب و خواندنی


علمی و دانستنی ها

آیا میدانید : که بلندترین بادگیر جهان در یزد به ارتفاع ۳۴ متر قرار دارد ؟

آیا میدانید : طولانی ترین پرواز ثبت شده از مرغ ۱۳ ثانیه است ؟

آیا میدانید : شایع ترین آیتم فراموش شده برای مسافران مسواک است ؟

آیا میدانید : آمریکایی ها روزانه ۴۴ میلیون روزنامه دور میریزند ؟ …

آیا میدانید : که یک نوع پشه وجود دارد که در ثانیه هزار بار بال میزند ؟

آیا میدانید : ماه کامل ، ۹مرتبه درخشانتر و پرنورتر از ماه نیمه است ؟

آیا میدانید : بازی تنیس در اصل فقط با دست خالی بود ؟

آیا میدانید : برنج غذای اصلی برای ۵۰ ٪ مردمان جهان است ؟

آیا میدانید : باد به تنهایی هیچ صدایی ندارد مگر اینگه به شیئی برخورد کند ؟

آیا میدانید : مدونا و مایکل جکسون، هر دو در سال ۱۹۵۸ متولد شدند ؟

آیا میدانید : فلامینگو می تواند زانوی خود را به عقب خم کند ؟

آیا میدانید : عقرب زیر نور اشعه ماواری بنفش میدرخشد ؟

آیا میدانید : دو کشور چین و آمریکا بیشترین تولید کننده سیر در دنیا را دارند ؟

آیا میدانید : ماه اوت ، دارای بالاترین درصد از ولادت هاست ؟

آیا میدانید : طول عمر سنجاب ۹ سال است ؟

آیا میدانید : به ازای هر انسان ۲۰۰ میلیون حشره وجود دارد ؟

آیا میدانید : توپ گلف به طور متوسط ​​تا ۳۳۶ فرورفتگی دارد ؟

آیا میدانید : جنگل انبوه آمازون به تولید نیمی از اکسیژن جهان کمک میکند ؟

آیا میدانید : قایق برای اولین بار در مصر ساخته شد ؟

آیا میدانید : ۹۶ ٪ از شمع های فروخته شده توسط زنان خریداری شده است ؟

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : sahra

 خبرآنلاین: الهه احمدی اولین دختر ایرانی است که توانسته در فینال برای کسب مدال در المپیک رقابت کند.

الهه احمدی در رشته تفنگ بادی به رتبه ششم المپیک دست یافت در رشته ای که ورزشکار چینی مدال طلا را از آن خود کرد. الهه احمدی که نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته بانوان به جمع فینالیست های یک رشته ورزشی در المپیک رسیده بود در نهایت از میان ۸ ورزشکار در پله ششم ایستاد. احمدی که رقابتی سخت را با رقیبان چینی داشت در ۴ تیر آخر خود ، کنترلش را از دست داد و نتوانست روی سکو برود . او در نهایت در فینال با کسب امتیاز ۴۹۹٫۱ به رتبه ششمی رسید. در این رشته ورزشکار چینی اول شد ، مدال نقره را لهستانی ها بردند و مدال برنز هم به دیگر نماینده چینی رسید و این در حالی بود که احمدی در ۵ شلیک اولش از این دو ورزشکار چینی نتایجی بهتر را بدست آورده بود اما در نهایت با امتیاز ۱۰۲٫۱ از راند فینال نتوانست اولین بانوی مدال آور ایران در المپیک لقب بگیرد.

37aa59bf0b6ef3b19fd7bffac695d2452 اولین دختر ایرانی در فینال المپیک + عکس
 

عنوانی که تنها چند لحظه با آن فاصله داشت. مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در این باره می گوید:« همین که احمدی توانسته تا اینجا پیش بیاید نوعی تاریخ سازی است. قبل از او کسی این قدر به مدال بانوان المپیک برای کشورمان نزدیک نبوده. اگرچه این بار مدالی بدست نیاوردیم ولی هنوز ورزشکاران ما در رشته ای دیگر هم برای مدال رقابت دارند. امیدوارم بچه های ما این سد را بشکنند و مدال آور شوند.»

f64d21099c17e4b585373c06e0fb4abd2 اولین دختر ایرانی در فینال المپیک + عکس

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 18:57 ::  نويسنده : sahra

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مردم تایلند معتقدند آب مظهر پاکی و روشنایی است و بدبختی و نکبت را از زندگی دور می کند. بر همین اساس، جشن های مختلفی در این کشور بر پایه آب برگزار می شود و در آغاز سال نو، مردم این کشور یکدیگر را خیس می کنند تا سالی پر برکت داشته باشند.

 

یکی از اتفاقات جالب در این کشور که نشان از توجه تایلندی ها به آب است، در مراسم ازدواج مردم این کشور اتفاق می افتد. عروس های تایلندی در ابتدای زندگی خود وارد آب می شوند تا وفاداري اش را به همسر خود نشان می دهد.

 

رسم عجیب عروسی در تایلند + عکس

 

مردم این کشور معتقدند با این کار، روح و جسم عروس شسشتو می شود و حتما این کار باید در رودخانه های دارای آب زلال انجام شود و استفاده از آب های راکد یا حوض دست ساز درست نیست.

 

اگرچه این اتفاق باعث از بین رفتن جلوه لباس عروس های تایلندی می شود اما اهمیت این اتفاق و تاکید مردم این کشور بر اجرای این رسم، باعث شده تا اکثر خانواده ها تن به چنین اقدامی بدهند و عروس با لباس خیس عازم خانه بخت شود.

 

 

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : sahra

  

http://www.nightfa.com/uploads/1331671482.jpg

آیا می‌دانستید تحقیقات جدید نشان داده است که بعضی از مواد غذایی به سریع تر لاغر شدن شما کمک می کنند.

در اینجا با این مواد آشنا می شوید:

 

جو دوسر

جو سرشار از فیبر است و به همین دلیل خوردن آن کمک می‌کند در تمام طول روز احساس سیری کنید. تنها نصف فنجان از آن، ۶٫۴ گرم نشاسته مقاوم که یک منبع کربوهیدرات عالی برای بالا بردن سوخت‌وساز بدن و چربی‌سوزی است، در خود دارد.

 

آوکادو

هیچ دلیلی ندارد از خوردن چربی بترسید—به شرط آنکه نوع درستی از چربی باشد.
اسید اولئیک، ترکیبی که در آوکادو یافت می‌شود، بدن شما را به ساکت کردن گرسنگی تحریک می‌کند. با خوردن یک چهارم آوکادو خواهید دید که رفته‌رفته چربی‌های شکمتان آب می‌شود. این میوه همچنین سرشار از فیبر و پروتئین است.

 

ماهی سالمون

منابع خالص از پروتئین به شما کمک می‌کند بدون اضافه کردن چربی به غذایتان احساس سیری کنید. اما ۵۰ درصد از خانم‌ها بین ۱۸ تا ۵۰ سال به میزان کافی از این ماده‌غذایی به بدنشان نمی‌رسانند.

مصرف ماهی سالمون را در برنامه‌غذاییتان بالا ببرید. سالمون خالص‌تر از گوشت‌قرمز است.

 

تمشک آبی

این میوه که بیشتر با خاصیت ضدپیری خود شناخته شده است، ماده‌غذایی خوبی برای لاغری است: یک فنجان از آن فقط ۸۰ کالری در خود دارد و با ۴ گرم فیبر به شما کمک می‌کند سیر بمانید.

 

کلم بروکلی

کلم بروکلی چه پخته و چه خام برای خواص ضدسرطان خود شناخته‌ شده است اما سرشار از فیبر می‌باشد که کمتر از ۳۰ کالری در هر وعده آن به بدن می‌رساند و به حل مشکلات اضافه‌ وزن کمک می‌کند.

 

برنج قهوه‌ای

برنج قهوه‌ای بسیار سالم‌تر از برنج سفید بوده و سرشار از فیبر است. نصف فنجان از آن ۷٫۱ گرم نشاسته مقاوم در خود دارد که کربوهیدراتی بسیار سالم است، سوخت‌وساز بدن را بالا برده و چربی‌سوزی می‌کند.

 

گلابی

یک عدد گلابی به تنهایی ۱۵ درصد از نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می‌کند. در یک تحقیق مشخص شد، زنانی که در روز ۳ عدد گلابی مصرف می کنند، کالری کمتری در طول روز مصرف کرده و وزن بیشتری نسبت به بقیه می‌سوزانند. دقت کنید که نباید گلابی را پوست بکنید زیرا تمامی محتوی فیبر آن در پوست نهفته است.

 

گریپ‌ فروت

حتی اگر هیچ چیز دیگر را در رژیم‌غذایی تان تغییر ندهید، اما خوردن نصف گریپ‌ فروت قبل از هر وعده غذایی به شما کمک می‌کند نیم کیلو در هفته وزن کم کنید!
ترکیبی در این میوه به پایین آوردن انسولین، هورمون ذخیره چربی کمک کرده و می‌تواند منجر به کاهش وزن شود. گریپ‌فروت همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین است و از آنجا که ۹۰ درصد آن از آب تشکیل شده است، شما را سیر نگه می‌دارد و باعث می‌شود کمتر بخورید.

 

لوبیا قرمز

این نوع لوبیا حاوی مقدار قابل‌ توجهی پروتئین و فیبر است (بیش از ۵ گرم در هر وعده). لوبیا قرمز همچنین حاوی نشاسته مقاوم است: نصف فنجان از آن چیزی در حدود ۲ گرم از این کربوهیدرات لاغرکننده در خود دارد.

 

بادام

آجیل یکی دیگر از موادغذایی عالی سرشار از چربی‌های مفید است که به لاغر شدن شما کمک می‌کند.

بادام به تنهایی می‌تواند به شما کمک کند وزنتان را پایین بیاورید: در یک تحقیق مشخص شد، کسانی که بادام را به برنامه‌غذایی کم‌کالری روزانه خود اضافه کردند، بیشتر از آنهایی که به جای بادام از یک تنقلات پرکالری‌تر مصرف می‌کردند، وزن کم کردند.

 

عدس

عدس منبعی عالی از پروتئین و فیبر است. نصف فنجان از آن ۴٫۳ گرم نشاسته مقاوم در خود دارد که سوخت‌وساز بدن را بالا برده و چربی‌سوزی می‌کند.

 

چای سبز

این نوشیدنی مثل آب، به بدن آب رسانی کرده، به سیر نگه داشتن شما و درنتیجه کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن چربی و کالری سوزی می‌کند. در یک تحقیق مشخص شد، آنهایی که روزانه ۵ فنجان چای سبز می‌نوشند، دو برابر بیشتر از سایرین، وزن کم می‌کنند (مخصوصاً از قسمت میان‌تنه).

 

تخم‌مرغ

تخم‌مرغ می‌تواند شروع خوبی برای روز شما باشد. این ماده‌غذایی عالی، سرشار از پروتئین است که اشتهایتان را سرکوب می‌کند. در یک تحقیق مشخص شد، زنانی که روز خود را با تخم‌مرغ شروع می‌کنند دوبرابر بیشتر از آنهایی که در وعده صبحانه از نان‌شیرینی استفاده می‌کنند، وزن کم می‌کنند.

نگران محتوی کلسترول آن نباشید: در همان تحقیق مشخص شد که میزان کلسترول بد در افرادیکه تخم‌مرغ می‌خورند بیشتر از سایرین نیست.

 

موز

موز میوه‌ای لاغرکننده است. یک نصف موز سبز متوسط سیرتان می‌کند و با ۵/۱۲ گرم نشاسته مقاوم که در خود دارد سوخت‌وساز بدنتان را بالا می‌برد.

 

شکلات تلخ

دوستان شکلات دوست نگران نباشند! یک تکه شکلات تلخ در روز، گوارش شما را کندتر کرده و درنتیجه احساس سیری را در شما طولانی‌تر می‌سازد.

شکلات تلخ حاوی چربی مفیدی است که تحقیقات نشان داده است می‌تواند باعث بالا رفتن متاولیسم بودن و چربی‌سوزی شود. همچنین میل شما به خوردن تنقلات شور و شیرینی دیگر را کاهش می‌دهد.

 

پرتقال

شاید نتوانید انتظار زیادی از پرتقال با فقط ۵۹ کالری داشته باشید اما به خاطر میزان بالای فیبر در آن، جزء یکی از بهترین میوه‌ها شناخته شده است. احساس سیری به شما کمک می‌کند در طول روز کمتر بخورید.

 

تخم کاج

لازم نیست آجیل دوستان فقط بادام بخورند. تخم کاج نیز حاوی همان اسید چرب مفید و سالم است که می‌تواند هورمون‌های گرسنگی را در شما سرکوب کرده و در قسمت شکم برایتان چربی‌سوزی کند. در یک تحقیق مشخص شد، آنهایی که جربی‌های مفید غیراشباع موجود در آجیل را با چربی اشباع جایگزین می‌کنند، می‌توانند بدون کم کردن کالری مصرفی روزانه خود یا بیشتر کردن فعالیت بدنی، وزن کم کنند.

 

شیر کم‌چرب

همان اسید چرب سالم در شیر نیز یافت می‌شود و پروتئین‌های موجود در شیر شما را سیر نگه می‌دارند. کلسیم آن نیز بسیار مفید و موثر است: یک تحقیق نشان داد زنان با مصرف ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ میلی‌گرم کلسیم در روز، چربی و کالری سوزی به مراتب بیشتری دارند.

 

لوبیا سفید

نصف فنجان از این لوبیای پُرفیبر حدود ۴ گرم نشاسته چربی‌سوز در خود دارد که سوخت و ساز بدن شما را نیز بالا می‌برد.

 

سیب‌زمینی

درست است که سیب‌زمینی مقدار بالایی کربوهیدرات در خود دارد اما بسیار سیرکننده‌تر از یک برش نان سفید است و به اندازه پرتقال شما را سیر نگه می‌دارد. علاوه بر این، سیب‌زمینی حاوی مقدار زیادی نشاسته مقاوم است که کمک می‌کند چربی بیشتری بسوزانید.

 

پنیر

پنیر تازه بُز و پنیر فَتا حاوی اسید چربی هستند که شما را سیر نگه داشته و چربی بیشتری می‌سوزاند.

 

نخود

هر نصف فنجان نخود بیشتر از ۲ گرم نشاسته مقاوم در خود دارد و منبع بسیار خوبی از فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم به شمار می‌رود.

 

کوینولا

این نیز یک نمونه دیگر از غلات کامل است که سرشار از پروتئین می‌باشد. با صرف آن به مدت بیشتری احساس سیری می‌کنید و از پُرخوری بین وعده‌های غذایی شما جلوگیری می‌کند.

 

جو پوست‌کنده

این ماده پرنشاسته می‌تواند ماده مکمل خوبی برای لاغری در رژیم‌های کم‌کالری به شمار آید و در فقط نصف فنجان از آن، تقریباً ۲ گرم نشاسته مقاوم وجود دارد.

 

لوبیا سیاه

یک فنجان لوبیا سیاه حدود ۱۵ گرم پروتئین سیرکننده تامین می‌کند و هیچ چربی اشباع مضر که در سایر منابع پروتئینی مثل گوشت قرمز وجود دارد را در خود ندارد.

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2254
بازدید کل : 547803
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب